Regulamin sklepu internetowego

I. Dane przedsiębiorcy

  1. Sklep internetowy dostępny na stronie internetowej pod adresem gabi-latex.pl jest prowadzony przez Andrzeja Stanisława Staszel z siedzibą w Witowie (34-512) przy ul. Witów 129 pod nazwą "Gabi-LTX", wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej porowadzonej przez Urząd Miasta Nowy Targ, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 736-165-56-83, numer REGON: 364239029, (zwaną dalej GABI-DESIGN).

  2. Dane kontaktowe:

    a) adres pocztowy:

    "Gabi-LTX" Andrzej Stanisław Staszel ul. Skotnica 11C
    34-400 Nowy Targ
    woj. małopolskie
    Polska b) adres poczty elektronicznej: gabilatexx@gmail.com

c) numer telefonu: +48 732 328 815, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z planem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta klient).

II. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin reguluje prawa i obowiązki związane z korzystaniem ze sklepu internetowego dostępnego pod domeną gabi-latex.pl oraz zasady dokonywania za jego pośrednictwem zakupu towarów. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013r. poz. 1422 z późn. zm.).

  2. Klientem Sklepu może być osoba, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej „Klientem”.

  3. Minimalnymi wymaganiami technicznymi, których spełnienie jest niezbędne do korzystania ze Sklepu, zawarcia umowy o świadczenie usług lub zawarcia umowy sprzedaży jest posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w szczególności w przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer od 8.0, Firefox 20, Google Chrome 27, Safari 5.0, Opera 11. Aby dokonać zakupów w Sklepie Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

  4. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta Klienta i/lub w celu złożenia przez Klienta zamówienia na zakup Produktów.

  5. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiany cen produktów nie wpływają na zmianę ceny określonej w złożonym uprzednio przez Klienta zamówieniu.





III. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. GABI-DESIGN świadczy za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie usługę udostępnienia Klientowi w ramach Sklepu indywidualnego konta, pozwalającego na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności („Konto Klienta”).

  2. W ramach Sklepu GABI-DESIGN zobowiązuje się do świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 powyżej, w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

  3. Klient może założyć indywidualne Konto Klienta w Sklepie. Założenie Konta Klienta nie jest wymagane, aby dokonać zakupu w Sklepie. Utworzenie i korzystanie z Konta Klienta jest w zakresie świadczonych przez Sklep usług dobrowolne i bezpłatne.

  4. Umowa o świadczenie usługi utworzenia i prowadzenia Konta zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia przez Klienta formularza rejestracyjnego w celu utworzenia Konta Klienta, zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu oraz naciśnięciu przycisku „Zarejestruj się”. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony.

  5. Konto Klienta umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii zamówień Klienta oraz szybszą procedurę złożenia zamówienia w Sklepie.

  6. Pola uzupełniane przez Klienta przy tworzeniu Konta Klienta oraz w formularzach udostępnianych w celu realizacji zamówienia powinny zawierać prawdziwe i aktualne dane Klienta oraz powinny być aktualizowane, w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego wykonania świadczonych przez GABI-DESIGN usług.

  7. Klient zobowiązany jest do korzystania z usług oferowanych przez GABI-DESIGN w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.

  8. Klient zobowiązuje się do niepodejmowania działań polegających na umieszczeniu w ramach Sklepu treści naruszających przepisy prawa, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste (zakaz umieszczania treści bezprawnych).

  9. Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, zgłaszając pod adresem gabilatexx@gmail.com lub pisemnie na adres "Gabi-LTX" Andrzej Stanisław Staszel, ul. Skotnica 11C, 34-400 Nowy Targ, żądanie rozwiązania umowy o świadczenie usług, podając dane identyfikacyjne Klienta, tj.: adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym oraz imię i nazwisko Klienta. W przypadku zgłoszenia takiego żądania, w celu potwierdzenia tożsamości Klienta GABI-DESIGN może skontaktować się z Klientem na podany adres e-mail lub numer telefonu.

  10. GABI-DESIGN może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z Klientem za odpowiednim, co najmniej 14 – dniowym okresem wypowiedzenia, z ważnych powodów rozumianych wyłącznie jako (katalog zamknięty) istotne naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub trwałe zaprzestanie świadczenia usług drogą elektroniczną przez GABI-DESIGN umotywowane obiektywnymi względami.

  11. Reklamacje związane ze usługami świadczonymi przez GABI-DESIGN drogą elektroniczną np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe Produkty znajdujące się w koszyku zamówienia można składać w szczególności telefonicznie pod numerem +48 732 328 815 lub drogą elektroniczną wysyłając wiadomość pod adres e-mail gabilatexx@gmail.com. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji wskazane jest podanie w treści zgłoszenia reklamacyjnego imienia i nazwiska Klienta, adres poczty elektronicznej do kontaktu, jak również dokładny opis i powód reklamacji/pytania. GABI-DESIGN rozpatruje reklamacje/pytania do 14 dni od dnia ich otrzymania oraz informuje o wyniku jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacji pytania, dane lub informacje wymagają uzupełnienia, GABI-DESIGN zwraca się, przed ich rozpatrzeniem, do składającego reklamację o ich uzupełnienie.

V. Zamówienia

  1. Zamówienia na Produkty (zwane dalej również: „Zamówienia”) można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia przyjmowane są do realizacji bez limitu czasowego, tj.: 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

  2. Sklep umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób, kolejno:

    a) Klient dodaje wybrany/e Produkt/y do koszyka (z zaznaczeniem ilości),

    b) Klient wybiera jeden z oferowanych sposobów dostawy:

    - dostawa do Polski: paczki priorytetowe wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, bez względu na ilość zakupionych produktów cena nie ulega zmianie,

    - dostawa do krajów UE: paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej,

    c) Zalogowany Klient posiadający Konto Klienta potwierdza lub uzupełnia w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży (m.in. numer telefonu lub adres). Klient, który nie posiada Konta Klienta musi samodzielnie wypełnić formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży,

    d) Klient wybiera sposób zapłaty ceny i pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Zamówienia,

    e) Klient przesyła Zamówienie za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu (przycisk: „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”),

    f) Sklep w odpowiedzi na Zamówienie Klienta niezwłocznie wysyła do niego wiadomość elektroniczną na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail, z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i przyjęciem oferty składanej przez Klienta, bądź informacji o braku możliwości jej przyjęcia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez GABI-DESIGN (otrzymania wiadomości e-mail przez Klienta), umowa sprzedaży uważana jest za zawartą.

  3. Zamówienie przesłane przez Klienta za pośrednictwem udostępnionego przez Sklep formularza stanowi oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia umowy sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu.

  4. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania cen Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu oraz kosztów dostawy, jednakże nie wpływa to na Zamówienia złożone i przyjęte przez Sklep przed wprowadzeniem zmian.

  5. Informacje prezentowane na stronie Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez GABI-DESIGN do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.

  6. W przypadku braku dostępności całości lub części zamówionych przez Klienta Produktów, Sklep niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwróci mu w całości otrzymaną od niego sumę pieniężną. W przypadku problemów powstałych podczas realizacji Zamówienia, w celu wyjaśnienia lub wprowadzenia ewentualnych zmian, GABI-DESIGN może skontaktować się z Klientem na podany przez niego numer telefonu lub adres e-mail.

  7. Dostępność Produktów na stronie w danym momencie nie wskazuje ani nie jest gwarancją, że te Produkty będą dostępne zawsze.

  8. Każdorazowy zakup Produktu jest rachunkiem uproszczonym.

  9. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem są określone na stronie każdego Produktu.

  10. GABI-DESIGN dokłada wszelkich starań, aby wiernie prezentować Produkty, skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od systemu operacyjnego i sprzętu. GABI-DESIGN nie może zagwarantować, że monitor lub urządzenie mobilne Klienta wiernie odwzorowuje kolory.



VI. Dostawa produktów (sposób spełnienia świadczenia przez GABI-DESIGN)

  1. Przesyłka dostarczana jest na adres podany przez Klienta w formularzu Zamówienia. Zmiana adresu dostawy po złożeniu przez Klienta zamówienia może zostać dokonana na wniosek Klienta zgłoszony za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres gabilatexx@gmail.com, zawierającej w temacie zwrot „ZMIANA ADRESU”. Sklep może nie uwzględnić wniosku Klienta, jeżeli Produkt został już wysłany na adres podany w formularzu Zamówienia.

  2. Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie przez Klienta danego Produktu (czas dostawy) składa się czas realizacji Zamówienia przez GABI-DESIGN oraz czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika. Czas realizacji Zamówienia przez GABI-DESIGN, liczony jest od momentu potwierdzenia przez GABI-DESIGN przyjęcia Zamówienia do realizacji do momentu nadania przez GABI-DESIGN przesyłki zawierającej Produkty i wynosi maksymalnie 14 dni robocze (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostawy Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu oraz w zakładce "warunki dostawy".

  3. Koszty dostawy Produktów ponosi Klient. Informacje o wysokości kosztów dostawy podane są każdorazowo obok prezentowanego w Sklepie Produktu w zakładce Dostawa.

  4. Zamówione w Sklepie Produkty są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do krajów Unii Europejskiej oraz innych krajów wskazanych w zakładce "warunki-dostawy".

VII. Sposób i termin zapłaty

  1. Ceny w Sklepie określone są w PLN (polskich złotych) i zawierają wszelkie należne cła i podatki, jednakże nie zostały powiększone o koszt dostawy.

  2. Sklep udostępnia poniższe formy płatności:

    a) Płatność „z góry” (online):

    – Przelew elektroniczny;

    – Płatność za pośrednictwem PayU

    b) Płatność za pobraniem (przy odbiorze) – dostępna tylko na terenie Polski w przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  3. Klient może wybrać formę płatności spośród form płatności wskazanych w formularzu Zamówienia. Termin płatności za zamówione Produkty w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „z góry” wynosi do 5 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Po upływie powyższego terminu GABI-DESIGN skontaktuje się z Klientem celem powiadomienia o możliwości uiszczenia płatności w dodatkowym 3 dniowym terminie. Nieuiszczenie płatności, pomimo upływu dodatkowego terminu, jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy sprzedaży Produktów. Klient może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy.



VIII. Promocje

GABI-DESIGN może wprowadzić w ramach Sklepu okresowe promocje rozumiane jako szczególne warunki sprzedaży Produktów, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sklepu obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych (dalej również: „Promocje”). W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji.

IX. Stosowana przez GABI-DESIGN procedura rozpatrywania reklamacji

  1. Produkty oferowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.

  2. Na GABI-DESIGN ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi Produktów bez wad.

  3. Produkty oferowane w Sklepie to produkty fabrycznie nowe, przede wszystkim tworzone na indywidualne zamówienie Klienta, objęte gwarancją producenta.

  4. Klienci przyjmują do wiadomości, że niektóre z oferowanych egzemplarzy Produktów były wcześniej przymierzane przez Klientów. Powyższe powoduje, iż rzeczy mogą nosić jedynie ślady przymierzania.

  5. Jeżeli otrzymany przez Klienta Produkt jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach albo – niezależnie – z uprawnień przysługujących mu od GABI-DESIGN z tytułu rękojmi. Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność GABI-DESIGN z tytułu rękojmi. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktów niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

  6. Klient może również skorzystać z oferowanego przez GABI-DESIGN druku reklamacyjnego, który zostanie przesłany do Klienta w momencie wyrażenia przez niego chęci zgłoszenia roszczenia z tytułu rękojmi, jest to jednak fakultatywne.

  7. GABI-DESIGN jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

  8. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:

    a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że GABI-DESIGN niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;

    b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. GABI-DESIGN jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta

    z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

  9. Jeżeli Klientem jest konsument (rozumiany jako osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową – dalej również „Konsument’), może zamiast zaproponowanego przez GABI-DESIGN usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez GABI-DESIGN. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

  10. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt GABI-DESIGN dostarczyć wadliwy Produkt na następujący adres: "Gabi-LTX" Andrzej Stanisław Staszel, ul. Skotnica 11C, 34-400 Nowy Targ.

  11. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a GABI-DESIGN nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

  12. GABI-DESIGN odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Produktu przez konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.



X. Adres, pod którym Klient może składać reklamacje dotyczące Produktów

Klient (w tym Konsument) może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad Produktu w szczególności listownie na adres: "Gabi-LTX" Andrzej Stanisław Staszel, ul. Skotnica 11C, 34-400 Nowy Targ, lub na adres e-mail:gabilatexx@gmail.com. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji dowodu zakupu Produktu. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia zgłaszanego przez Klienta oraz danych kontaktowych Klienta. W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji GABI-DESIGN skontaktuje się z Klientem w celu ich uzyskania.

XI. Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu nie dotyczy rzeczy wyprodukowanych na indywidualne zamówienie Klienta, według podanej przez niego specyfikacji.

  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając GABI-DESIGN oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta), stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Według swojego wyboru, w zakresie odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów, Konsument może alternatywnie skorzystać z oferowanego przez GABI-DESIGN druku (formularza) dołączanego do przesyłki zawierającej Produkty, jednak nie jest to obowiązkowe. Nie ograniczenia to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres:gabilatexx@gmail.com. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: "Gabi-LTX" Andrzej Stanisław Staszel, ul. Witów 129, 34-512 Witów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Bieg 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku umowy sprzedaży Produktów – od objęcia Produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Produktu), partii lub części.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. GABI-DESIGN ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. GABI-DESIGN dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

GABI-DESIGN może w ramach akcji promocyjnej lub szczególnej oferty na warunkach określonych w odrębnym regulaminie zaoferować Konsumentowi odbiór zwracanych Produktów, przez GABI-DESIGN od Konsumenta. W pozostałych przypadkach, GABI-DESIGN może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Do zwracanego Produktu należy o dołączyć dowód zakupu lub jego kserokopie.

Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez GABI-DESIGN, GABI-DESIGN nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ma obowiązek zwrócić GABI-DESIGN zwracany Produkt lub przekazać Produkt osobie upoważnionej przez GABI-DESIGN do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że GABI-DESIGN – w ramach odrębnych warunków Promocji – zaoferuje Konsumentowi możliwość odbioru od niego zwracanych Produktów. Do zachowania 14–dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Produktów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie.

Zwracane Produkty należy odesłać na następujące adres: "Gabi-LTX" Andrzej Stanisław Staszel, ul. Witów 129, 34-512 Witów.

Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, chyba że GABI-DESIGN w ramach odrębnych warunków promocji określonych w regulaminie promocji zgodzi się ponieść takie koszty.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. GABI-DESIGN sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

XII. Brak prawa odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) której przedmiotem są rzeczy wyprodkowane według specyfikacji podanej przez Kliena (na indywidualne zamówienie Klienta);

b) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.



XIII. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez GABI-DESIGN jako administratora danych osobowych.

  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta Klienta lub złożenia Zamówienia.

  3. GABI-DESIGN stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

  4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta lub w przypadku Klientów niezarejestrowanych, Klient może dokonać modyfikacji lub usunięcia swoich danych wysyłając odpowiednie żądanie do GABI-DESIGN.

  5. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu realizacji Zamówień Klienta, prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz w celu bieżącego informowania Klienta o oferowanych przez Sklep produktach i świadczonych usługach.

  6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce zatytułowanej “Polityka Prywatności” dostępnej na stronie internetowej gabi-latex.pl

XIV. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:

  1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Przejdź do kasy” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Skorygowania złożonego Zamówienia można dokonać również poprzez kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości e-mail na adres GABI-DESIGN.

  2. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta Klienta.

XV. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnianie treści zawieranej umowy

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym http://gabi-latex.pl/pl/content/3-regulamin. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz pobierać go w formacie .pdf oraz .doc a także sporządzić jego wydruk.

  2. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt specyfikacji Zamówienia oraz fiskalnego dowodu zakupu.

  3. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Klienta.

XVI. Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży i umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest w języku polskim.

  2. Regulamin obowiązuje od dnia 15 maja 2016r. I jest zgodny z obecnie obowizującymi przepisami, a w szczególności Ustawą o prawach konsumenta z 30.05.2014r. (tekst jedn. Dz. U. z 2014r., poz. 827 z późn. zm.).

  3. GABI-DESIGN zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):

    a) zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Produktów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez GABI-DESIGN wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a GABI-DESIGN;

    b) konieczność dostosowania działalności GABI-DESIGN do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z:

    - decyzji właściwego w zakresie działalności GABI-DESIGN organu administracji publicznej lub – orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności GABI-DESIGN

    wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a GABI-DESIGN;

    c) zmiana sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną przez GABI-DESIGN spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);

    d) zmiana zakresu lub zasad świadczenia przez GABI-DESIGN usług świadczonych drogą elektroniczną, do których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez GABI-DESIGN dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem i oferowanych Klientowi;

    e) połączenie, podział albo przekształcenie GABI-DESIGN lub zmiana innych danych identyfikacyjnych GABI-DESIGN określonych w Regulaminie.

  4. GABI-DESIGN poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu z odpowiednim wyprzedzeniem.

  5. W przypadku Klientów, którzy zaakceptowali Regulamin, mają oni prawo do wypowiedzenia zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść i warunki zawartych przez Klienta i GABI-DESIGN sprzedaży Produktów przed zmianą Regulaminu.

  6. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, GABI-DESIGN udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na stronie oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Klienta adres e-mail.

  7. Prawem właściwym dla zawarcia w ramach Sklepu umowy sprzedaży lub umowy świadczenia usług jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy GABI-DESIGN a Klientem, niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę GABI-DESIGN.

  8. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy GABI-DESIGN a Konsumentem, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.

Załączniki: